Reunió del Club de Lectura

El proper  divendres 22 comentarem el libre de Lisa See “El abanico de seda”

La luz de la luna ilumina mi cama.

Yo creo que es la ligera nevada de una mañana de principios de invierno.

Miro hacía arriba y contemplo la luna llena en el cielo nocturno.

Me inclino. Echo de menos mi hogar.

ABANICO DE SEDA

Si vols més informació  sobre l’escriptuda de les dones, Nu Shu, punja ací

Us esperem a les 10 en l’escola.

 

Un pensamiento en “Reunió del Club de Lectura

Responder

