Vamos al teatro: Poder Absoluto

“Poder Absoluto” es una obra de suspense político, dirigida por Roger Peña Carulla y protagonizada por Emilio Gutiérrez Caba y Eduard Farelo

poder absoluto

En el Teatro Talia  a las 20:30 el miércoles 12 de febrero.

Precio: 10€  en patio de butacas

Puedes reservar y pagar  tu entrada hasta el viernes 8 de febrero.

Un pensamiento en “Vamos al teatro: Poder Absoluto

  1. Ho sent pel canvi en el preu, quan vaig telefonar per fer la reserva, la xica que m’agafà el telèfon es veu que no estava ben informada i em va dir 9 € en el primer pis. Hui m’ha tocat l’encarregada i m’ha dit que 9€ era el segon pis( on la visibilitat ja no és massa bona) i que em podia fer un preu especial 10€ en el pati de butaques(el preu normal de grup és 13,50) Jo crec que per 1€ mereix la pena el canvi.
    Rosario

    Me gusta

Responder

