La reobertura, més propera??? Confiem en Conselleria d’Educació i CCOO-PV per a que així siga

El passat dilluns dia 19 de juny el secretari de CCOO-PV Arturo Leon va rebre una comunicació del Secretari Autonòmic d’Ensenyament  Miquel Soler en la que l’informava, finalment, i després d’ una tensa espera, sobre el resultat de l’informe de l’Advocacia de la Generalitat.

El resultat de l’infome fa avancar el procés, marcant el procediment exacte jurídicament viable per a que l’escola comence a funcionar. Ens asseguren a més, que les passes que s’han de donar s’inicien ja amb celeritat per a que l’activitat es puga iniciar al setembre .

És una bona notícia, però haurem d’estar damunt per a que realment les coses es facen el més ràpid possible i així comencar a treballar  per a la matricula de setembre. Per aquest motiu vos demanem que, a pesar de la calor, a pesar de les vacances, a pesar del caliu de les fogueres de Sant Joan,… no perdau de vista  el procés que ha de fer reviure la vostra escola.

El secretari general es compromet a anar concretant, a mesura que s’avance, i fer una reunió  en realitzar-se la signatura de l’acord.

 

Gràcies una vegada més per estar ahí sempre.

 

Anuncios

2 pensamientos en “La reobertura, més propera??? Confiem en Conselleria d’Educació i CCOO-PV per a que així siga

  1. Llegado este momento del curso yo me siento como esos muñecos a los que puedes golpear muchas veces pero no se caen (no recuerdo como se llaman). En Septiembre llego el primer golpe nos quitaron a los profesores. Pero se nos dijo que se estaba parlamentando para que volvieran en Enero y me levante. Llego Enero y las cosas continuaron igual, nuevo golpe, se nos dijo que las cosas iban avanzando pero muy despacio y que pronto llegaría una reapertura de la escuela. Vuelta a levantarse y tirar para adelante. Porque aquí los que hemos tirado del carro durante todo el curso, somos los que de una manera o de otra NO HEMOS DEJADO DE IR A LA ESCUELA durante todo el curso y cuando está llegando el curso as u fin y se convoca una manifestación, aparecen los señores del sindicato ( que no han tenido tiempo de venir en todo el curso) para contarnos todo lo que ellos han estado haciendo y que todavía no hay nada claro para el siguiente.!!! En nueve meses¡¡¡ (señores) Nueve meses es un embrazo completo y la criatura ya estaría en el mundo. Ustedes todo un sindicato, no han podido llegar a un acuerdo con Conselleria . De verdad creen que nosotros nos lo creemos. PUES NO. Basta ya de tantas palabras y más hechos, no voy a poner en duda lo que han trabajado para que esto funcione. Pero lo que valen son los resultados y el resultado hoy por hoy es NULO.
    Este muñeco se ha cansado de caer y levantarse para que los que me tienen que ayudar a seguir en pie no lo hagan. Y en estos momentos estoy muy decepcionada, de sindicato y de Conselleria, porque no veo nada claro el futuro de esta nuestra maravillosa escuela Vicent Ventura y esa, es una herida sangrante en la educación de adultos de todas las edades, religiones y nacionalidades. Pero somos un colectivo ( 500 personas , que son las que estábamos matriculadas este curso) que parece, no importar que nos desangremos, ni al Sindicato, ni a Conselleria.
    Quizá sea ya el momento de tomar otras iniciativas.
    A.H.M.

    Me gusta

  2. La meua conclusió sobre les negociacions del conveni.

    No podem permetre que mos torejen mes.
    Les segues paraules no terníen pes, era un discurs polític, com si fórem panolis, igual que tots. Un ens volía vendre la moto, tot era maravillos a la Escola; els profesors, l’alumnat, la línea tan compromesa per part de tot hom. No sap que la moto la fabriquem nosaltres, sabem com és i per aixòn estem ací.
    Ben clar se èns va dir que –hem tingut un any molt dur, molt de treball, sense temps a vindre i donar una explicació- quan hem dit de movilitzar-nos sí han tingut temps.
    Estan esperant que ens moguem per a frenar-nos i ells ja no moure fitxa, ni els uns ni els altres. Estan esperant que es dispersem, per vacacions i així passa l’estiu? Y…
    Mira el que es mereixen és que cada professor, en vista de les poques ganes que hi ha de donar una solució, es quedara tranquil•lament en la seua plaça i que s’apanyen. Però això és bo per a la quantitat de persones que pot tindre una bona formació en L’EPA VICENT VENTURA?
    Carmen Laborda

    Me gusta

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s